نمایش اخبار

نمایش اخبار ویژه

یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888؛
ساماندهی دستفروشان با همت و جدیت در حال انجام است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد : با توجه به اینکه مطالبه مردم در سامانه 1888 در خصوص رفع معضلات و مشکلات دستفروشان بحق است و ضمن برنامه ریزی منسجم با همت و جدیت ، ساماندهی دستفروشان را در دستور داریم.


به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه این هفته ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح روز سه شنبه مورخ 22 آبان ماه با حضور معاون خدمات شهری و مدیران ارشد این حوزه برگزار شد، یزدانی معاون خدمات شهری ضمن درخواست از رئیس سامانه 1888 بیان داشت :گزارش های عملکرد حوزه خدمات شهری به ویژه در خصوص دستفروشان هر 15 روز یکبار به این معاونت اعلام گردد تا با توجه به کاهش فاصله زمانی گزارشات ارسالی از سوی سامانه 1888 بتوانیم به نحو احسن به مشکلات اعلامی از سوی شهروندان رسیدگی و مردم بصورت ملموس رفع مشکلات را رصد کرده  و در نهایت رضایتمندی ایشان را شاهد باشیم.

معاون خدمان شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد : طبق گزارش اعلامی از سوی سامانه 1888 تعداد پیام های ثبت شده در این سامانه با موضوع تعمیر و نگهداری پل های عابر پیاده نیز دارای فراوانی بوده و برای رفع این معضل در سطح شهر مقرر شد که تمامی پل های عابر پیاده در سطح شهر در اختیار سازمان زیبا سازی قرار گیرد و مرجع پیگیری کل پیام های مربوط به این موضوع سازمان زیبا سازی باشد . البته به جزء مواردی که مربوط به حوزه ترافیک بوده تا از این طریق پیگیری پیام ها به صورت منسجم از یک حوزه انجام پذیرد.
یزدانی افزود: در جایگاه های سوخت
CNG  مربوط به شهرداری تهران مشکلات و معضلات مربوط به عدم بهره برداری از نازل های  کاملاً برطرف شده است و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان افزود : با ثبت پیام های شهروندان در سامانه 1888 و پیگیری پیام ها توسط عوامل اجرایی شهرداری تهران اعتماد به این سامانه بیشتر و تعامل و ارتباط واقعی بین شهروندان و عوامل اجرایی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

موفقیت طرح اول ساماندهی دستفروشان در شرکت شهربان و معبربان

فتاحیان مدیر عامل شرکت شهربان و معبربان گفت: در طرح اولیه ای که در معابر سطح شهر اجرا شد این طرح با موفقیت همراه بود و برقراری شب بازار، روز بازار، پارک بازارها و پارکینگ بازار ها و انتقال دستفروشان به این مراکز سبب کاهش پیام های مربوط به سد معبر دستفروش ها شده است.

وی گفت: در بعضی نقاط که سد معبر نقطه مبنا گشته و به رویه مستمر تبدیل شده است در حال بررسی برای تنظیم لایجه ای هستیم که اسکان در این جایگاه ها صورت گیرد.

در گفتگوی بین سلیم جوهری رئیس سامانه 1888 با فتاحیان مقرر شد نقاطی که بیشترین فراوانی را در خصوص سد معبر دارد به شرکت حریم بان و معبربان اعلام تا طرح هایی مبنی بر کاهش سد معبر از این نقاط آغاز گردد.


161 در خواست توسط معاون خدمات شهری پاسخگویی شد/ سد معبر دستفروشان و اصناف بیشترین مطالبه مردم

بر اساس این گزارش در بیست و سومین جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888، معاون خدمات شهری به درخواست 161 شهروند رسیدگی کرد و موضوعات سد معبر دستفروشان و اصناف، آبگرفتگی معابر، نگهداری فضای سبز، مزاحمت واحدها و تابلوهای صنفی در صدر درخواست های شهروندان این حوزه قرار داشت.

در این جلسه علاوه بر معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای پاسخگویی به شهروندان حضور داشتند.




print

14/11/2018 09:04:24 ق.ظ


تعداد بازدید: 96