نمایش اخبار

نمایش اخبار ویژه

عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی های جهان از سامانه های 137 و 1888 بازدید کرد

عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی های جهان در بازدید از سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888با اهداف و ماموریت های این سامانه ها آشنا شد.


 
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در شهر تهران، جک لین پورسل ضمن شرکت در این سمپوزیوم از سامانه های 137 و 1888 بازدید کرد.
پورسل طی نشست با رئیس سامانه 137 شهرداری تهران ، این سامانه را بهترین مدل در خصوص جلب مشارکت پذیری شهروندان عنوان کرد و گفت: سامانه 137 از هوش و مشاوره شهروندان در اجرای فعالیت های خود استفاده می کند و از آنان تقاضا دارد که با ارائه درخواستهایشان مدیران را در برنامه ریزی کمک کنند و این به معنای احترام گذاشتن به شهروندان و جلب مشارکت آنان است.

وی با تاکید بر این موضوع که اعتماد مردم به ساختار ، بحث اصلی در مشارکت پذیری می باشد اظهار داشت: اولین نکته در جلب اعتماد بازخورد سنجی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص نتیجه کار به شهروندان است که سامانه 137 به خوبی به این موضوع توجه کرده است.

سامانه 137 بهترین مدل در مشارکت پذیری شهروندان
عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی های جهان گفت: سامانه 137 را بهترین مدل در خصوص مشارکت پذیری شهروندان دیدم و این سامانه برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در امر مشارکت باید تمام اقشار جامعه را درنظر داشته باشد .

وی عنوان کرد: اگر از دیدگاه خودتان به نیازها و درخواستهای شهروندان نگاه کنید موفق نمی شوید بلکه باید به خواسته های واقعی شهروندان توجه کنید و مردم حس کنند که مدیران دربین خود آنان هستند و درخواست های آنها را به درستی حس می کنند.
در ادامه عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی های جهان ضمن بازدید از بخش های مختلف 137 و آشنایی با نحوه فعالیت و ماموریت های این سامانه افزود: آینده 137 را با توجه به جایگاه و اهدافی که دارد روشن می بینم .

دریافت انتقاد از مردم در سامانه 1888نقطه طلایی اعتماد مردم به شهرداری است

پورسل همچنین در بازدید از سامانه نظارت همگانی 1888 ضمن آشنایی با فرآیندها و کارکردهای این سامانه گفت: با توجه به اینکه مجموعه ای و فردی از انتقاد کردن استقبال نمی کند ، دریافت انتقاد در شهرداری تهران از طریق سامانه 1888 احترام گذاشتن به شهروندان و اهمیت به نظرات آنان است و این نقطه طلایی در اعتماد سازی به مردم می باشد.

 در حاشیه این بازدید مدیران سامانه نظارت همگانی 1888 به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه گزارش گیری از طریق تحلیل اطلاعات و ارائه آن به مدیران ارشد شهرداری جهت تعمیم سازی برای رفع نواقص ، فرآیند رسیدگی و مراحل پيگيری پيام های شهروندان در سامانه 1888 و همچنین تفاوت چهار قالب شکايت، انتقاد، پيشنهاد و تقدیر و تشکر پرداختند.





















print

23/10/2018 12:44:39 ب.ظ


تعداد بازدید: 185